UPT

Facultatea de Științe ale Comunicării - master

Comunicare, relaţii publice şi media digitală (CRPMD)

Logo-ul Facultății de Științe ale Comunicarii

Misiunea

Principalele elemente ale misiunii constau în: formarea profesională şi ştiinţifică prin aprofundare interdisciplinară, ca răspuns la cerinţele informatizării şi tehnologizării forţei de muncă actuale; aderarea la dezideratele de progres ale învăţământului şi societăţii româneşti; compatibilizarea cu standardele academice naţionale şi internaţionale.

Misiunea didactică se referă la faptul că pregătirea aprofundată, de natură interdisciplinară este în măsură nu doar să consolideze setul de competenţe şi abilităţi dobândite prin raportare la fiecare specializare în parte, ci mai ales să formeze şi să dezvolte competenţe complementare şi de cercetare ştiinţifică, favorizând perspectiva unei integrări eficiente pe piaţa muncii. 

 

Competenţe şi cunoştinţe dobândite


Competenţe profesionale: cunoaşterea şi aplicarea corectă şi adecvată a noţiunilor teoretice, conceptuale şi a practicilor fundamentale specifice domeniilor şi specializării ciclului de master; utilizarea echipamentelor electronice şi de tehnică de calcul în vederea analizării, prelucrării şi interpretării informaţiilor din sistemele şi semnalele de telecomunicaţii, inclusiv cele din imagini digitale; construirea şi utilizarea unui instrumentar analitic interdisciplinar pentru definirea, producerea şi evaluarea în mod corect şi adecvat a evenimentelor şi produselor de comunicare din domeniul relaţiilor publice; utilizarea reţelelor informaţionale şi a sistemelor de colectare, interpretare, gestionare a datelor în vederea soluţionării problemelor şi aplicării creative, conform cu finalităţii şi situaţiei comunicaţionale; analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor în formă digitală.